Tuesday 22 January 2013

Mula Buat Blog

Kazuya Kazama (Mohd Emir Fahmi)




Assalamualaikum....
Tepat pukul 1.00pm Rabu 23 Januari 2013 aku mula create blog tentang diri aku... sebelum ni aku buat jgak blog, tp bkan pasal diri sndiri... biasa la.. aku tengok ramai sangat yang buat blog pasal diri sendiri ni.. macam diari... mula2 xnak buat, sbab xada idea nak tulis apa.. tp bila tengok orang buat rasa teringin nak buat la plak..  hahaha..
Aku nak cerita sikit la tentang diri aku nih.. just simple sajaa.. :)
Nama aku Mohd Emir Fahmi bin Saat.. Dilahirkan pada 1 September 1993.. kalau lahir awal sikit, anak MERDEKA la aku.. hehe... tahun ni umur aku dah masuk 20.. rasa macam dah tua la plak,, :) Aku orang jati Perlis... tinggal kat Simpang Empat.. Aku study kat Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin.. amik kos Teknologi Maklumat Rangkaian.. tp sekarang aku praktikal kat Telekom Malaysia Perlis.. sem depan masuk poli balik.. sem 5 plak.. :) Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa aku letak nama Kazuya Kazama.. sbenarnya  nama tu nama karakter dalam game Tekken.. aku slalu main karakter tu.. lagi pun nama tu rasa macam best.. sbab tu guna nama tu.. selain nama tu, aku slalu jgak guna nama Emeer Torres Sanz.. haha, nama tuh hasil gabungan nama aku dengan nama Fernando Torres, idola aku dulu.. :)





No comments:

Post a Comment